دین واقعی

If you haven't religion,at least be free in your life

دین واقعی

If you haven't religion,at least be free in your life

ایران در فهرست 8 قدرت بزرگ دنیا

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ب.ظ


یک پایگاه آمریکایی در گزارشی هشت قدرت بزرگ ۲۰۱۷ را نام برد که ایران جزء این هشت کشور است و رژیم صهیونیستی در این لیست بعد از ایران قرار گرفته است.

پایگاه «امریکن اینترست» در گزارشی تحت عنوان هشت قدرت بزرگ ۲۰۱۷، به کشورهای دارای قدرت اشاره کرد.

در این گزارش ایران در میان هشت قدرت سال ۲۰۱۷ به چشم می‌خورد و حتی در رده بالاتر از رژیم صهیونیستی متحد نخست آمریکا آورده شده است.

آمریکا، چین، ژاپن، در رده‌های اول تا سوم این لیست قرار گرفته‌اند و روسیه، و آلمان و هند رده چهارم تا ششم را تشکیل می‌دهند و ایران بعد از این کشورها در رده هفتم قدرت سال ۲۰۱۷ قرار دارد و بعد از آن به رژیم صهیونیستی اشاره شده است.

بخشی از این گزارش به ایران بعنوان یکی از هشت قدرت جهان اشاره شده است و در توضیح آن آمده است، جنگ‌های نیابتی بین عربستان سعودی ایران در سال ۲۰۱۶ همچنان ادامه داشت و با ورود به سال جدید میلادی، ایران در مقایسه با عربستان پیشتاز است و گرچه عربستان همچنان یک قدرت نیرومند به حساب می‌آید اما در ۱۲ سال گذشته، ایران گوی سبقت را از عربستان گرفته است.

در این گزارش به قدرت ایران در کشورهای منطقه اشاره شده است و در ادامه آمده است که توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) و قراردادهای این کشور با شرکت‌های هواپیمایی بوئینگ و ایرباس، این پیام را به جهان القا کرد کرد که راه ایران برای تجارت باز است و تولیدات نفت این کشور به سطوح قبل از دوران تحریم بازگشته است.

امریکن اینترست با این حال توضیح داد که سال ۲۰۱۷ ممکن است به دلیل کناره‌گیری «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا از قدرت و روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا سال سختی برای تهران باشد.

رژیم صهیونیستی در این لیست بعد از ایران آمده است و نوشته شده است که تل‌آویو با تأثیرگذاری روبه رشد بر امور جهانی در حال افزایش قدرت خود است و علیرغم آنکه در سال ۲۰۱۶، شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه‌ای را صادر کرد و در آن اقدامات شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد اما رژیم صهیونیستی همچنان قدرت دیپلماتیک، اقتصادی و نظامی خود را افزایش داد و همچنان تلاش می‌کند تا خود را وارد قلب سیاست‌های منطقه‌ای کند.

http://jeem.ir/files/images/content/1485439355artesh28633.jpg

نظرات  (۵)

۱۴ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۰۰ حجت پناه زاده
اللهم انصر جیوش المسلمین ...
با افتخار....دنبال خواهید شد
پاسخ:
تشکر
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۵۷ ....همنشین عقل ....
ممنونم
پاسخ:
خواهش میکنم.
به عنایت امام زمان نه فقط در قدرت نظاامی بلکه در بقیه عرصها ان شاء الله نفر اول خواهیم شد
پاسخ:
احسنت.
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۵ ....همنشین عقل ....
ان شاءالله قدرت اول جهان شیم 
به وبلاگ منم سر و نظر بدید
پاسخ:
بله.انشاالله
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۱۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
بسیارعالی
پاسخ:
متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">